مسئولان، کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند لاوروف: هیچ تفاوتی میان دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان بر سر روسیه و چین وجود ندارد ابراز نگرانی رییس سیا از مشارکت ایران و روسیه حملات توپخانه‌ای اشغالگران به حومه درعا در سوریه رئیس‌جمهور: متخلفین حوزه آسیب‌های اجتماعی به شورای اجتماعی معرفی شوند آغاز به کار نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای بلینکن خطاب به نتانیاهو: عملیات نظامی در رفح با مخالفت واشنگتن مواجه می‌شود آکسیوس: آمریکا ارسال کمک‌های نظامی به اسرائیل را متوقف کرد شهادت ۲۲ فلسطینی در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب غزه (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تغییر برنامه رئیس سیا برای سفر به اسرائیل پایان مذاکرات آتش‌بس غزه در قاهره (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) امیرعبداللهیان زمینه‌های توسعه روابط بین ایران و تونس را بررسی کرد نگرانی نتانیاهو از احتمال صدور حکم بازداشت مقامات صهیونیستی در دادگاه بین المللی کیفری حمله موشکی به مواضع نظامیان صهیونیست در جولان اشغالی هلاکت سه نظامی صهیونیست در حمله مقاومت به کرم ابوسالم جلوگیری تشکیلات خودگردان برای آزادی اسیر فلسطینی رسانه عبری: مذاکرات آتش بس در آستانه شکست قرار دارد درگیری لفظی در جلسه کابینه رژیم صهیونیستی سردار غیاثی: امنیت و اقتدار امروز ما از نعمت ولایت است حمله موشکی حزب‌الله لبنان به «مرگلیوت» (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) حزب الله یک هزار و ۵۰۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده است
سرخط خبرها

درگیری لفظی نمایندگان مجلس به‌دنبال طرح مسمومیت دانش‌آموزان در صحن علنی+ جزئیات

  • کد خبر: ۱۵۳۴۸۹
  • ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶
درگیری لفظی نمایندگان مجلس به‌دنبال طرح مسمومیت دانش‌آموزان در صحن علنی+ جزئیات
طرح مسمومیت دانش‌آموزان در برخی شهرها، در جلسه علنی امروز مجلس حاشیه‌ساز شده و به درگیری لفظی نمایندگان منجر شد.

به گزارش شهرآرانیوز، صبح امروز در صحن علنی مجلس شورای اسلامی، در حالی که نظری نماینده خلخال قصد بیان تذکری در خصوص مسمومیت تعدادی از دانش آموزان در خلخال را داشت، کریمی قدوسی نماینده مشهد قصد ممانعت از بیان تذکر او را داشت که همین موضوع باعث شد برای دقایقی جو مجلس متشنج شود.

سیدغنی نظری‌خانقاه در جریان بررسی جزییات بخش هزینه‌ای لایحه بودجه ۱۴۰۲، در تذکری آیین نامه‌ای گفت: مسمومیت دانش آموزان در کشور به شهر خلخال رسیده و سبب ناراحتی و عصبانیت مردم این منطقه شده است. در شهرستان خلخال دانش آموزان به دلیل مسمومیت راهی بیمارستان شدند و در چنین شرایطی آیا وظیفه بنده به عنوان نماینده مردم جز این است که خواستار پیگیری دستگاه‌های مربوط در این موضوع باشم. چرا که مردم منطقه از ابتدای امروز صبح پیگیری مسمومیت فرزندان خود را مطالبه می‌کنند.

در این هنگام محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی خواست که در مورد بودجه تذکر خود را بیان کند.

در هنگام بیان تذکر نظری، کریمی قدوسی در کنار محل جایگاه وی ایستاده بود و نکاتی را به وی منتقل می‌کرد.

نظری پس از آن در این باره گفت: دانش آموزان در خلخال مسموم شده‌اند، ولی گویا آقای قدوسی ناراحت می‌شوند در این باره صحبت کنم پس دیگر ادامه نمی‌دهم.

قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنش به این صحبت‌های نظری گفت که پیگیری وظیفه ما است و در آن شکی نیست.

در این زمان مرتضی محمودوند نماینده خرم آباد در مجلس از سایر نمایندگان خواست موضوع مسمویت دانش آموزان را مطرح کنند.

همچنین موسی غضنفرآبادی رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس از این اتفاقات با تلفن همراه خود فیلم تهیه می‌کرد.

پس از چند دقیقه جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد در تذکری در واکنش به صحبت‌های نظری نماینده خلخال گفت: آقای نظری بیان داشت که نمی‌گذارم او صحبت کند؛ بنده هم مثل نمایندگان در اینجا نشسته و در جمع خودمان صحبت می‌کنم تریبون مجلس دست من نیست که بخواهم حرف کسی را قطع کنم، این اختیار رئیس مجلس شورای اسلامی است.

وی در ادامه افزود: تذکر بنده درباره مسمومیت دانش آموزان عزیز در بعضی مدارس کشور است که البته رئیس مجلس شورای اسلامی به کمیسیون‌های آموزش، بهداشت و امنیت ملی ماموریت داده که موضوع را بررسی و پیگیری کنند. رییس جمهور نیز به وزرای کشور و اطلاعات دستور پیگیری دادند که شب گذشته وزیر کشور بیانیه حکیمانه‌ای را صادر کرد که نشانه مسئولیت امنیتی و بهداشتی در این حوزه است.

نماینده مردم مشهد و کلات با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی صادق، قوی و مقتدر است، عنوان کرد: نظامی که صادق در برابر مردم و مقتدر در برابر دشمن است و ۴۷ سرویس اطلاعاتی دشمن را در جنگ ترکیبی اخیر شکست داده، آیا از پس یک چنین توطئه‌ای بر نمی‌آید؟ از دوستان و همکاران خودم خواهش می‌کنم قبل از اینکه موضوع مستند شود بر فضایی که دشمن در پی ایجاد التهاب آن است، بنزین نریزند. کمیسیون امنیت ملی و ریاست مجلس در این حوزه همه دغدغه دارد و نباید اجازه ندهیم این موضوعات در این ایام سال که بودجه به خوبی بررسی می‌شود، باعث ایجاد التهاب در جامعه شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->